میلگرد-ذوب-آهن-fuladin.com_

میلگرد ذوب آهن اصفهان توسط بندیل بسته بندی می شود که ه بندیل از 5 تسمه و سه حلقه خاموت تشکیل گردیده است. همچنین بروی بسته بندی میلگرد ذوب دو عدد پلاک درج شده است که یکی از پلاک ها به یکی از تسمه ها و دیگری به انتهای یک شاخه متصل می گردد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

آنالیز میلگرد ذوب آهن اصفهان

برای ساخت میلگرد های ذوب آهن اصفهان علاوه بر متریال هایی که در قسمت قبل بدان اشاره کردیم از یک سری ماده دیگر نیز استفاده می شود که مهم ترین آن ها سلیسیم، منگنز، فسفر، نیکل، کربن، گوگرد و کروم است. هر کدام از این مواد می توانند کارایی محصول نهایی را تحت شعاع قرار بدهند و برای این که وسیله ای که تولید می شود کیفیت لازم را داشته باشد کارشناسان شرکت ذوب آهن در انتخاب و خرید این متریال ها وسواس زیادی به خرج می دهند و سعی می کنند بهترین گزینه ها را انتخاب کنند. این همه وسواس در کنار استفاده از جدید ترین فناوری های دنیا، باعث شده است که این برند به یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین برند های تولید کننده سازه های فولادی تبدیل شود و بتواند به شهرتی جهانی دست پیدا کند.

استانداردهای میلگرد ذوب آهن اصفهان

استاندارد میلگردهای ذوب آهن اصفهان شامل استاندارد روسی GOST 5781، استاندارد آمریکایی ASTM A615 و استاندارد ژاپنی JIS G3112 می‌شوند. در بین استانداردهای یادشده، استاندارد روسی در ایران شناخته‌شده‌تر است که میلگردها را به انواعA1 ، A2، A3 و A4 تقسیم می‌کند. دراین‌بین، A1 بر میلگرد ساده دلالت دارد و بقیه نیز به میلگردهای آجدار مربوط می‌شوند. استاندارد ملی ایران مربوط به میلگردها، علامت‌های س240، آج340، آج400 و آج500 را به ترتیب برای میلگردهای A1 تا A4 به کار می‌برد. لازم به ذکر است که میلگرد A2 از نوع آجدار مارپیچ، A3 از نوع آجدار جناقی و A4 از نوع آجدار مرکب هستند.

علائم حک شده بر روی میلگرد ذوب آهن

A3 : CU یا آج 400

A2 : JU یا آج 340

A4 : SA یا آج 500

بررسی خواص مکانیکی میلگرد

در آنالیز میلگرد ذوب آهن، خواص مکانیکی شامل اطلاعاتی در خصوص استحکام تسلیمی، کششی و میزان تغییر طول آرماتور نیز وجود دارد. میزان استحکام تسلیمی را می‌توانیم مهم‌ترین قسمت سرتیفیکیت آن بدانیم؛ زیرا نشان‌دهنده بیشترین میزان فشاری است که آرماتور می‌تواند تحمل کند و نشکند. استحکام کششی نیز از موارد مهم در تعیین کیفیت و مقاومت میلگرد است.

قیمت و خرید میلگرد ذوب آهن اصفهان

برای استعلام قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان ، قیمت آهن و دیگر برند ها می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

گواهینامه فنی میلگرد ذوب آهن

گواهینامه فنی تنها برای میلگردهایی که وزن بسته‌بندی آن‌ها بیش از 25 تن شود، ارسال می‌شود. این گواهینامه شامل اطلاعاتی از قبیل نام و آدرس کارخانه، شماره گواهینامه، تاریخ صدور گواهینامه و غیره است. اگرچه که گواهینامه فنی برای میلگرهای با وزن‌ کم ارائه نمی‌شود، اما به‌هرحال یکی از روش‌های تشخیص میلگرد ذوب آهن اصفهان است.