قیمت-آهن-fuladin.com_

با ورود به فصل تابستان سال ۱۴۰۲ ، بازار آهن همچنان در آرامش نسبی به سر می برد و مقاطع فولادی با کمترین نوسان قیمت به مشتریان عرضه می شود . در چندین برند نیز کاهش قیمت احساس می شود ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

خرداد ماه را می توانید ماه رکود بازار آهن نامید ، ماهی که قیمت ها رو به پاین بود و تقاضا و خرید به شدت پاین آمده بود ، به طوری که تمام متقاضیان منتظر اعلام قیمت های جدید بودند و از خرید منصرف شدند .

کارخانه‌های ظفربناب، آذر فولاد امین و نیشابور هم مانند ذوب آهن، ترجیح دادند که فصل تابستان را با ثبات قیمت میلگرد شروع کنند. البته میلگرد ابهر سنت شکنی کرده و سایزهای مختلف میلگرد خود را با 230 الی 250 تومان افزایش قیمت، به مشتریان عرضه کرد. در این میان، میلگرد جدید سیرجان رکورد کاهش قیمت میلگرد را در اختیار داشت و محصولات خود را 900 الی 1000 هزار تومان ارزان کرد.

گریتینگ گالوانیزه، فلزی، پله و … هم روز اول تیر را با ثبات قیمت پشت سر گذاشت. اتفاقی که در انواع لوله از جمله لوله اسپیرال، جدار چاه و … هم قابل مشاهده بود. به نظر می‌رسد ادامه روند فعلی اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور، خبر از یک تابستان آرام در بازار آهن می‌دهند؛ مگر این‌که شاهد اتفاقات پیش بینی نشده باشیم.

پروفیل سبک در ضخامت‌های مختلف، چند روزی است که با قیمت ثابت 50.459 تومان به فروش می‌رسد. در حالی که قیمت پروفیل صنعتی اصفهان در کانال 33 هزار تومان قرار دارد، برخی از سایزهای پروفیل صنعتی تهران تا 40 هزار تومان نیز به فروش می‌رسند. البته هر دو کارخانه، همچنان و حتی با ورود به هفته اول تیر، تمایلی به افزایش قیمت از خود نشان نمی‌دهند.

استعلام قیمت روز آهن آلات

برای استعلام قیمت روز آهن و مقاطع فولادی و اطلاع از قیمت تیرآهن و قیمت ورق سیاه و قیمت پروفیل می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .