قیمت-تیرآهن-fuladin.com_-1

تیرآهن از جمله مقاطع طویل فولادی است که در صنعت ساخت و ساز کاربرد گسترده‌ای دارد . این مقطع فولادی در سایزهای مختلف در بازار موجود است . کاربرد تیرآهن گرچه تنوع چندانی ندارد ولی به نوع استاندارد وابسته است. عمده کاربرد تیرآهن در بخش‌های مختلف اسکلت ساختمان، پل ‌سازی و انواع سازه‌های صنعتی است ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

روند صعودی قیمت تیرآهن

تیرآهن اصفهان، در روزهای گذشته با نوسانات زیادی همراه بوده است؛ در برخی سایزها همچنان ثبات خود را حفظ کرده و در دیگر سایزها با افزایش یا کاهش اعلام قیمت شده است. تیرآهن 22 ذوب آهن 12 متری IPE کارخانه، که دیروز در کانال 27 هزار تومان قرار داشت امروز وارد کانال 28 هزار تومان شد

تیرآهن فایکو و اهواز همچنان ثبات قیمت دیروز را حفظ کرده اند؛ اما تیرآهن یزد در سایزهای 16 و 18 به ترتیب افزایش قیمت 2.0% و 1.7% نسبت به 2 خرداد همراه بود.

افزایش قیمت میلگرد در بازار آهن

میلگرد آذر فولاد امین در سایزهای 8 تا 32، کاهش قیمت 1.8% داشت؛ میلگرد 20 این برند که از سایزهای پرفروش به شمار می آید امروز در کارخانه 24436 تومان اعلام قیمت شد. کارخانه آناهیتا گیلان از جمله برندهایی است که امروز قیمت های صعودی نسبت به روز گذشته داشت؛ اکثر سایزهای این برند رشد قیمت 0.3% را تجربه کردند. سایز 14 میلگرد آناهیتا در 1 خرداد در کانال 25 تومان قرار داشت که با فاصله 2 روز در کانال قیمت 26 تومان قرار گرفت، قیمت اعلامی کارخانه برای این سایز امروز (3 خرداد 1402)، 26179 تومان بود.

میلگرد چیست ؟

میلگرد یا آرماتور، فولادی است که در بتن جهت جبران مقاومت کششی پایین آن استفاده می‌شود . فولادی که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه استفاده می‌شود به شکل سیم یا میلگرد می‌شود و فولاد میلگرد نامیده می‌شود . البته در موارد خاص از فولاد ساختمانی مثل ناودانی یا قوطی نیز برای مقاوم تر کردن بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد .

برای استعلام قیمت میلگرد می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .