قیمت-آهن-آلات-fuladin.com_-1

امروز سه شنبه ۹ خرداد ، بازار فولاد و آهن وضعیت نسبتا ثابت و پایداری را تجربه می‌کند . قیمت محصولاتی از قبیل میلگرد ، پروفیل ، نبشی و انواع مقاطع فولادی نشان دهنده این است که شیب بازار ، مانند هفته پیشین ، نزولی و رو به پایین است ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

میلگرد در مسیر کاهش قیمت

با نگاهی به بازار میلگرد ، متوجه می‎‌شویم که تنها میلگرد ابهر است که نسبت به روز قبل، افزایش قیمت داشته است. میلگر آجدار سایز 14، 16 و 18 ابهر شاخه 12 متری استاندارد A3، امروز با قیمت هر کیلوگرم 24.170 تومان به فروش رسید . قیمت میلگرد نشان از افزایش 0.8 درصدی آن می‌دهد . اما سایر برندهای میلگرد، روز آرامی را پشت سر می‌گذارند . تمامی سایزهای میلگرد میانه با کاهش 0.4 درصدی قیمت مواجه شده‌اند. این در حالیست که میلگرد ذوب آهن، با 0.7 درصد کاهش قیمت معامله می‌شود. به عنوان مثال ، میلگرد سایز 14 ذوب آهن در شاخه 12 متری و استاندارد A3 هر کیلوگرم 26.180 تومان به فروش می‌رسد.

ثبات قیمت نسبی بازار قوطی و پروفیل

پروفیل صنعتی تهران هم روز آرامی را سپری می‌کند. هر کیلوگرم از این محصول در سایز 8080 با ضخامت 4، 35.780 تومان به فروش می‌رسد که همان قیمتی است که در دو روز اخیر شاهد آن بوده‌ایم. پروفیل صنعتی کالوپ هم بدون افزایش یا کاهش قیمت به مشتریان عرضه می‌شود. وضعیت بازار پروفیل ساختمانی هم مانند پروفیل صنعتی امروز دوشنبه کاملا آرام بود. پروفیل اصفهان سایز 2020 در ضخامت 2 امروز 34.312 تومان معامله می‌شود که مطابق انتظار، همان قیمت دو روز گذشته است. سایر برندهای پروفیل ساختمانی از قبیل تهران، کیان لوله جویبار و … هم بدون کاهش یا افزایش قیمت به فروش می‌رسند. سایر انواع پروفیل از قبیل، سبک، استیل، Z و … هم بسیار بعید است که امروز دوشنبه با افزایش یا کاهش قیمت خاصی مواجه شوند ، برای استعلام قیمت قوطی پروفیل می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

پروفیل ساختمانی

قیمت پروفیل ساختمانی نیز از شروع هفته در مسیر کاهش قیمت حرکت می کند . پروفیل ساختمانی شامل سه دسته به نام پروفیل نورد گرم، پروفیل نورد سرد و پروفیل مرکب می‌شود. به این ترتیب، پروفیل نورد گرم، از نورد گرم شمش فولادی ساخته می‌شود و به شکل قوطی است.

اما پروفیل نورد سرد از شکل دادن ورق‌های فولادی از طریق خم کردن و پرس شدن ایجاد می‌شود و ناودانی شکل است. این پروفیل‌ها تنها برای کارهای سبک ساختمانی مانند ناودانی‌ها، تیرهای تکیه گاهی، سقف کاذب و از این قبیل کارهای سبک مناسب هستند.

ثبات قیمت نبشی و ناودانی

قیمت نبشی و ناودانی نیز در روزهای اخیر و در شروع هفته دارای ثبات بوده است . برای استعلام قیمت دقیق قیمت ناودانی و نبشی و قیمت آهن آلات می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید .