بازار-آهن-fuladin.com_

پس از چند روز از نوسان موقتی بازار آهن مجدد قیمت ها به ثبات خود برگشته اند و شاهد ثباتی یکدست در بازار آهن می باشد . بازار آهن این هفته نیز با رکود بی سابقه کار خود را آغاز کرد ، تعطیلات محرم و خوابیدن بازار مسکن و ساخت ساز باعث شد بیش از پیش بازار آهن دچار رکوردی عجیب شود ، رکودی که انتظار می رود با آغاز فصل پاییز شدت بیشتری نیز به خود بگیرد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

قیمت میلگرد

شنبه 07 مرداد را می‌توان روز آرامش کامل بازار میلگرد دانست؛ جایی که اکثر کارخانه‌ها تصمیم گرفتند قیمت این مقطع فولادی را با اندکی کاهش، ثابت اعلام کنند. میلگرد میانه که روزهای قبل تا کانال 20 هزار تومان هم رسیده بود، دیروز را بدون تغییر و با نرخ مقطوع 21.760 تومان در اکثر سایزها به پایان رساند. در همین حال، شرکت ذوب آهن قیمت میلگردهای خود را با 160 تومان کاهش، وارد کانال 22 هزار و 100 تومان کرد. به عنوان مثال هر کیلوگرم میلگرد سایز 18 این کارخانه، عصر شنبه با قیمت 22.110 تومان معامله شد.

دیگر مبادی فروش، میلگرد ظفربناب بود که دیروز را با کاهش قیمت نسبی به پایان رساند. این کارخانه تصمیم گرفت همه سایزهای میلگرد خود را با 100 تومان ارزان کردن، روانه بازار نماید. آذرفولاد امین هم با 100 تومان کاهش قیمت، روز شنبه وارد کانال 21 هزار و 900 تومان شد. بافق یزد، راد همدان، قائم و … دیگر تولید کننده‌های میلگرد بودند که دیروز چاره کار را در ارزان کردن این مقطع فولادی دانستند. برای استعلام قیمت میلگرد تنها کافیست با کارشناسان ما در فولادین تماس حاصل نماید .

وضعیت بازار آهن

باید منتظر ماند که در ماه آینده آیا تغییری در تقاضا و عرضه بازار آهن ایجاد می شود و یا رکود همچنان ادامه دار خواهد بود .