قیمت-آهن-آلات-fuladin.com_

قیمت انواع میلگرد در روز شنبه، تغییر قابل توجهی را نسبت به قیمت این محصول در روز پنجشنبه نشان نمی‌دهد. میلگرد 14، 16 و 18 آجدار میانه، با کاهش 1 درصدی قیمت، هم اکنون به صورت لحظه‌ای ، هر شاخه 12 متری 24.160 تومان به مشتریان عرضه می‌شود ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

قیمت قوطی پروفیل

آنچه که نمودارهای قیمت انواع پروفیل از جمله گالوانیزه، استیل، سبک، ساختمانی و … نشان می‌دهند ، حاکی از ثابت ماندن قیمت‌ها در روز شنبه 06 خرداد است . پروفیل گالوانیزه 2020 با ضخامت 2 و طول 6 متر هر کیلوگرم 47.700 تومان قیمت‌گذاری شده است . این در حالیست که پروفیل گالوانیزه 3030 با ضخامت 2 و طول 6 متر، با قیمت 47.520 تومان به مشتریان عرضه می‌شود .

قوطی پروفیل چیست ؟

پروفیل یا نیم‌رخ یا رُخ‌نما از نظر واژگان به معنای مقطع ثابت و طول بسیار است که در اصطلاح ساختمان‌سازی و ماشین‌سازی برای قطعات فولادی به‌کار می‌رود، که به اشکال گوناگون ساخته می‌شود .

در پروفیل سبک هم شاهد ثابت مانند قیمت‌ها نسبت به روزهای اخیر بوده‌ایم . به عنوان مثال قیمت پروفیل سبک 20*10 با ضخامت 0.7 و ابعاد 6 متری ، معادل هر کیلوگرم 52.290 تومان است که نشان می‌دهد این محصول هیچ افزایش قیمتی نداشته است.

این تثبیت قیمت در پروفیل صنعتی ، ساختمانی ، استیل و Z هم کاملا قابل مشاهده است . پس به صورت کلی می‌توان ادعا کرد که امروز شنبه ، شاهد هیچ افزایش قیمتی در حوزه انواع پروفیل ، نبوده‌ایم .

کاهش قیمت تیرآهن

قیمت تیر آهن 12 در بسیاری از برندها، با کاهش نامحسوس 1 تا 2 درصد مواجه شده است. اما قیمت تیر آهن 14، 16 و 18 کاملا ثابت بوده و هیچ افزایش یا کاهشی را نشان نمی‌دهد. قیمت هر کیلوگرم تیر آهن 12 متری ذوب آهن سایز 30، 28.440 تومان است که در مقایسه با روز پنجشنبه، 1.3 درصد کاهش داشته است. قیمت تیر آهن 14 و 16 این شرکت به ترتیب 1.3 و 0.6 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است؛ اما تیر آهن 18 ذوب آهن، 1 درصد افزایش قیمت دارد .

تیرآهن یکی از اعضای اصلی در مجموعه المان های مورد استفاده در سازمان های ساختمانی است.در واقع وظیفه اصلی تیرآهن ها تحمل تنش های حاصل از نیروهای وارد بر آن می باشد. تیرآهن معمولا در معماری و مهندسی سازه،به عنوان عضوی بلند ،مستقیم و منشوری تعریف می شود که برای نگهداری بارهای مختلف وارده در طول عضو طراحی می گردد. البته در کار اجرایی عنوان تیر غالبا فقط به اعضای افقی اطلاق گردیده و به اعضای عمودی،ستون می گویند.

نوسانات قیمت میلگرد

قیمت میلگرد نیز در بازار امروز دچار نوسانات گسترده ای بود ، برای استعلام قیمت دقیق میلگرد می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .

ثبات قیمت ورق آهن

مطابق پیش‎بینی‌ها قیمت ورق آهن هم در روز شنبه 06 خرداد تغییر آن‌چنانی به خود ندیده است. قیمت انواع ورق گالوانیزه شهریار تبریز، شهرکرد، کاشان، هفت الماس، تاراز و … نسبت به روز پنجشنه و روزهای قبل از آن، ثابت بوده و رشد 0 درصد را نشان می‌دهد .

ورق های فلزی از فلزهای مختلف مانند فولاد های ساختمانی، فولاد های ضد زنگ، آلیاژهای آلومینیوم، مس، برنج و … ساخته شده اند. ورق‌های فلزی در ابعاد و ضخامت های مختلفی وجود دارند. همچنین این فلز فلزی از لحاظ سطح نیز شامل فلز های مختلفی هستند. مثل ورق‌های آج دار، خش دار و ورق‌های صاف.

ثبات قیمت نبشی و ناودانی

نبشی به قطعه ای فلزی گفته میشود که در سازه های فلزی کاربرد فراوانی دارد. نبشی و ناودانی از جمله قطعات فلزی هستند که به صورت منفرد و همچنین ترکیبی کاربرد دارد .

برای استعلام قیمت نبشی و قیمت ناودانی می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

خوشبختانه قیمت این محصولات هم در روز شنبه و نسبت به هفته گذشته ، تغییر محسوسی را نشان نمی‌دهد . قیمت ناودانی ناب تبریز، ناودانی صنایع فولاد کوهپایه، ناودانی شکفته و … امروز با رشد 0 درصد مواجه است . همچنین قیمت انواع نبشی آریان فولاد، شکفته، ناب تبریز، فولاد کوهپایه و … هم هیچ افزایشی را نسبت به هفته گذشته نشان نمی‌دهد.