قیمت-میلگرد-fuladin.com_

طبق گزارشات بورس کالای ایران ، امروز 22 فروردین 1402، 154 هزار و 868 تن انواع محصولات فولادی اعم از تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق گالوانیزه G، ورق گرم و قلع اندود قرار است عرضه شود. به نقل از خبرگزاری آناپرس بورس کالای ایران امروز 20 فروردین 1392، 154 هزار و 868 تن انواع محصولات فولادی اعم از تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، ورق G گالوانیزه، ورق گرم و شمش، اعلام کرد. قرار است در سالن صنعتی عرضه شود ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

گفتنی است در عرضه‌های امروز درصد پیش پرداخت سفارش خرید طبق ابلاغیه بورس کالا در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ برای تیرآهن و میلگرد ۳۰ درصد مبلغ منظور شده و برای مابقی اقلام ۱۰ درصد است.

برای ۶ هزار و ۳۰۰ تن تیرآهن عرضه شده قیمت پایه در بازار امروز ۲۰۳ هزار و ۴۷۳ ریال تعیین شده که ۷/۴ درصد کاهش نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد. تصویر زیر جزئیات عرضه این محصول را نشان می‌دهد.

قیمت تیرآهن (پایه) 6300 تنی عرضه شده در بازار امروز با 7.4 درصد کاهش نسبت به هفته قبل 203473 ریال تعیین شده است. همچنین در بازار امروز نرخ پایه میانگین برای میلگرد نیز ۱۹۷ هزار و ۵۸ ریال تعیین شده که کم‌ترین نرخ  ۱۸۵ هزار و بیشترین ۱۹۸ هزار و ۱۱۸ ریال است. . برای نبشی قیمت پایه تعیین شده ۲۳۲ هزار و ۸۲۱ ریال و برای نادوانی هم ۲۴۴ هزار و ۱۰۳ ریال تعیین شده که تغییر قیمتی محسوسی نسبت به هفته گذشته ندارد .

در بین ورق های فولادی عرضه شده در بازار امروز، ورق گالوانیزه با 228 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته با عرضه 16 هزار و 400 تنی، افزایش قابل توجهی در عرضه داشته اند. میزان عرضه و قیمت پایه ورق روی آندود نسبت به هفته گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

باید دید تا پایان تعطیلات ماه رمضان این روند تا به کجا ادامه دار خواهد بود ، برای اطلاع از جدیدترین اخبار بازار آهن و فولاد ایران و همچنین استعلام قیمت میلگرد و قیمت ورق سیاه با فولادین همراه باشید .