بازار-آهن-FULADIN.COM_

در حالی که ماه اول تابستان به پایان رسیده است ، هنوز خبری از راه افتادن بازار آهن به گوش نمی رسد . حدود چندین ماه است که رکود بر بازار آهن و فولاد کشور سایه انداخته است و همچنان ادامه دار است . در حال حاضر با ورود به دهه محرم و تعطیلات پیش رو به نظر نمی رسد تا ماه آینده بازار آهن رو به جلو حرکت کند ، قیمت مقاطع فولادی نیز همچنان رو به کاهش است ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

قیمت میلگرد

بازار میلگرد همچنان شاهد کاهش قیمت این محصول بود و بسیاری از مبادی فروش ، انواع میلگرد را با قیمتی پایین‌تر از اوایل هفته، به بازار عرضه کردند. در این میان، میلگرد میانه در ادامه روند کاهش نرخ خود، دیروز 300 تومان ارزان‌تر شده و با قیمت میانگین 22 هزار و 100 تومان به فروش رسید. اتفاقی که برای میلگرد ذوب آهن اصفهان هم رخ داد و این مقطع فولادی با کاهش قیمت 220 تومانی، در آستانه ورود به کانال 21 هزار و 900 تومان قرار گرفت. به عنوان مثال، هر کیلوگرم از میلگرد ذوب آهن در سایز 16، روز گذشته با نرخ 22.202 تومان به بازار عرضه شد. برای استعلام قیمت میلگرد می توانید با کارشناسان فولادین در تماس باشید .

قیمت ورق فولادی

در حال حاضر در قیمت ورق سیاه تغییر خاصی ایجاد نشد و این مقطع فولادی با تغییراتی نامحسوس ، همچنان با نرخ روزهای قبل به فروش رسید . به عنوان نمونه ، هر کیلوگرم از ورق سیاه فولاد مبارکه در ضخامت 2 و سایز 1000، دیروز با نرخ 30.459 تومان معامله شد که حاکی از ارزان شدن 100 تومانی این محصول بود . ورق روغنی فولاد مبارکه و هفت الماس هم امروز چهارشنبه را با تثبیت قیمت‌ها شروع کردند ؛ اتفاقی که در سایر انواع ورق هم پدیده غالب بازار بود .

قیمت آهن آلات

برای اطلاع از جدیدترین قیمت آهن آلات تنها کافیست با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید .