معرفی کارخانه شکفته مشهد

۲۳:۵۹    ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
کارخانه-شکفته-مشهد-fuladin.com_

گروه صنعتی شکفته مشهد، یکی از برترین تولیدکنندگان فولاد با سابقه‌ای طولانی بوده که در استان خراسان واقع است. این کارخانه در سال 1330 به‌عنوان کارگاه ریخته‌گری کوچکی توسط آقای حبیب شکفته تاسیس شد ، و با پیشرفت روزافزون در سال 1360 به تولید قطعات ماشین‌ آلات صنعتی پرداخت ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

گروه صنعتی شکفته

تاریخچه گروه صنعتی شکفته مشهد به دهه 1330 بازمی‌گردد. این مجموعه در ابتدا در قالب کارگاه ساده ریخته گری و تولید انواع لوازم سنجش به مدیریت حبیب شکفته فعالیت خود را آغاز کرد و در این راستا تا دهه 1360 پیشرفت‌هایی به دست آورد. 

برای استعلام قیمت آهن آلات مجموعه شکفته مشهد می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .

در اواسط دهه 1360 موفق به تولید ماشین آلات کارخانه‌های قند و شکر، ماشین آلات کشاورزی، قطعات گاز رسانی، قطعات فورج، قطعات ریلی و قطعات خودرو شد.

کارخانه فولاد شکفته در راستای تولید نیازهای روز افزون کشور در اواخر دهه 1360 موفق به تولید قطعات فولادی شد، سپس در اواسط دهه 70 با طراحی دستگاه های نورد گرم که توسط همین مجموعه طراحی و راه اندازی شدند تولید مقاطع فولادی نورد گرم را آغاز کرد. گروه صنعتی شکفته با توسعه روز افزون خطوط تولیدی در طول سال های 1360 تا 1380 خطوط تولیدی مختلف از جمله نورد مقاطع فولادی شکفته، نورد فولاد خاوران، فولاد کبکان، فولاد تابان کویر یزد، فولاد الماس یزد، فولاد فرم تابران و پروژه مجتمع فولاد رشتخوار را توسعه داده است. 

فعالیت کارخانه تولیدی شکفته مشهد

بیشترین فعالیت کارخانجات گروه صنعتی شکفته مشهد در حوزه تولید مقاطع فولادی ازجمله نبشی ، ناودانی و سپری در انواع مختلف می باشد. این مجموعه در طول سال های اخیر توانسته ظرفیت خط تولید خود را افزایش داده و به پانصد هزارتن مقاطع فولادی و نیم میلیون تن شمش فولادی برساند. همچنین این کارخانه با راه اندازی زیر مجموعه های خود در آینده خواهد توانست به تولید سالیانه 1200000 تن کنستانتره، 800 هزار تن آهن اسفنجی و بیش از یک میلیون تن گندله برسد. هم اکنون گروه صنعتی شکفته ، بیش از 1000 نفر را مشغول به کار کرده است. تمامی محصولات شکفته مشهد از طریق نورد گرم و مطابق با استانداردهای معتبر تولید می شوند.

ناودانی شکفته مشهد

برای خرید ناودانی شکفته مشهد با بهترین قیمت می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .