کارخانه-فولاد-آتیه-خلیج-فارس-fuladin.com_

کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس در سال ۱۳۹۵ و با ظرفیت تولیدی سالانه ۳۰۰ هزار تن در سال به بهره برداری رسید. این کارخانه با شعار تولید بومی و اشتغال پایدار گام موثری را در اشتغال آفرینی جوانان برداشت. این کارخانه که از نام غرورآفرین خلیج فارس در نام خود استفاده کرده است در حال حاضر به تولید میلگرد مشغول می باشد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

گروه کارخانجات فولاد آتیه خلیج فارس

این شرکت که با نام فولاد آتیه خلیج فارس شناخته شده است، یک شرکت سهامی خاص می‌باشد که در سال 1392 و در زمینی به مساحت 20 هکتار واقع در استان خوزستان، شهر اهواز، شهرک صنعتی شماره 5، عملیات احداث آن شروع شد. در سال 1395 فاز اول این کارخانه افتتاح شد و آغاز به فعالیت کرد.

هدف از تاسیس این شرکت، باور و تعهد موسسان آن به دو اصل اشتغال پایدار و تولید بومی بوده که نیاز اساسی اقتصاد امروز کشور و جامعه جوان می‌باشد. فولاد آتیه خاورمیانه با شعار اشتغال پایدار و تولید بومی به الگویی برای سرمایه گذاران در این صنعت جهت توسعه شرکت های صنعتی تبدیل گشته است.

در حال حاضر این شرکت در زمینه تولید میلگردهای فولادی فعالیت دارد و ظرفیت تولید آن 300 هزار تن در سال می باشد. فولاد آتیه به علت نزدیکی به شرکت فولاد خوزستان همچنین نزدیکی به بزرگراه‌ها و بنادر جنوبی کشور می‌تواند به یک صادرکننده بزرگ محصولات فولادی از قبیل میلگرد تبدیل شود.

میلگرد آتیه خاورمیانه

شرکت فولاد آتیه خلیج فارس یک شرکت سهامی خاص می باشد که در سال 1395 با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن در زمینه تولید انواع میلگرد های فولادی به بهره‌برداری رسید. این کارخانه در زمینی به وسعت 20 هکتار در استان خوزستان واقع در شهر اهواز ابتدای بزرگراه خلیج فارس بندر امام خمینی (ره) شهرک صنعتی شماره 5 تاسیس شد. شرکت آتیه خاورمیانه با شعار تولید بومی و اشتغال پایدار گام موثری را در اشغال آفرینی جوانان برداشت.

هدف از راه‌اندازی این شرکت خودکفایی در تولید میلگرد می باشد. این شرکت در حال حاضر با بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت، شامل شمش های درجه یک GR60 به تولید میلگردهای آج دوکی و جناقی از سایز 8 الی 40 پرداخته است. میلگرد آتیه فولاد خلیج فارس دارای استاندارد ملی ایران 3232، ASTM A615 آمریکا و BS 4449 انگلستان می باشد که علاوه بر عرضه به بازار داخلی در بازار خارجی نیز صادر میگردد. همچنین در این کارخانه عملیات ساخت، مونتاژ و نصب کلیه تجهیزات و ماشین آلات توسط متخصصان و کارگران ماهر انجام گرفته است.

شرکت آتیه خاورمیانه به علت مزیت های مختلفی از جمله نزدیکی به شرکت فولاد خوزستان و نزدیکی به بزگراه و بنادر جنوب کشور پتانسل بالایی برای تبدیل به یک صادرکننده عمده مقاطع فولادی دارد.

برای استعلام قیمت میلگرد آتیه خاورمیانه می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .

گواهی های کارخانجات فولاد آتیه خلیج فارس

براساس قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران واحد تولیدی آتیه خلیج فارس با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی شمار 3132 از علامت استاندارد ایران برای محصول میلگردهای فولادی گرم نوردیده برای تسلیح بتن با ویژگی آج 400 ثبت گردیده است. همچنین میلگردهای تولیدی این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2015 در زمینه مدیریت کیفیت و گواهینامه OHSAS 18001:2007 در زمینه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی می باشد.

قیمت آهن آلات

برای اطلاع از جدیدترین و بروز ترین قیمت آهن آلات تنها کافیست با کارشناسان ما در فولادین تماس حاصل نمایید .