کارخانه-فولاد-ارگ-تبریز-fuladin.com_

در تابستان 1386در شهر تبریز مجموعه ای به صورت سهامی خاص تحت عنوان فولاد ارگ به شماره 21629 ثبت و پس از فراهم نمودن دستگاه و تجهیزات خطوط تولیدی فعالیت های مجموعه کلید خورد. قریب به دو سال زمان صرف ساختمان سازی و فرایندهای مربوطه گردید. سپس خطوط تولید میلگرد، ذوب و ریخته گری به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفتند ، در ادامه با فولادین همراه باشید تا با کارخانه فولاد ارگ تبریز آشنا شوید .

گروه کارخانجات ارگ تبریز

کارخانه ارگ تبریز در سال 1386 در شهرک سرمایه گذاری استان تبریز با هدف تولید انواع میلگرد آجدار تاسیس گردید. نزدیک به دو سال زمان صرف ساختمان سازی و فرآیند مربوط به آن گردید و سرانجام خط تولید میلگرد، ذوب و ریخته گری به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در اولایل سال 1389 جهت اشتغال زایی، بهبود بخشیدن و ارتقای سیستم تولید در راستای ذوب فولاد و ایجاد خط نورد پیش گرم جهت تولید میلگرد استاندارد، اقدام به طراحی خط تولید شمش فولادی در اندازه 125*125 نموده و سپس در سال 1389بعد از راه‌اندازی خط تولید شمش اقدام به خرید ماشین آلات خط نورد از کشور ترکیه کرده و در سال 1390 مراحل نصب و راه‌اندازی خط نورد در سال 1390 به اتمام رسید. سرانجام از سال 1391 تولید آزمایشی میلگرد شروع و موفق به بهره‌برداری گردید.

این کارخانه به دلیل قیمت مناسب میلگرد ارگ تبریز، مشتری مداری، کیفیت بالای محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی بروز جزء کارخانه‌های موفق تولید میلگرد در کشور می باشند.

میلگرد ارگ تبریز

این مجتمع فولادی، توانایی تولید میلگردهای آجدار در گرید‌های A2 و A3 با استاندارد ۳۱۳۲ ایران را داراست. بیشتر میلگردهای تولیدی کارخانه، از نوع  A3 با آج دوکی (۴۰۰) در ضخامت‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متری بوده که در بازار موجود هستند.

این محصولات با دارا بودن تنش نسبی ۱۴ درصد، از نوع میلگردهای خشک بوده که عمدتاً جهت مسلح نمودن بتن‌ها در سازه‌ها کارایی دارند و تا حد امکان باید از جوش‌کاری و خم‌کاری آنها، خودداری نمود . قیمت میلگرد ارگ تبریز با توجه به کیفیت بالای تولید، برای فعالین در پروژه‌های عمرانی، به‌خصوص در منطقه شمال‌غرب، بسیار مقرون به‌صرفه است.

نحوۀ شناسایی میلگرد ارگ تبریز

برخی از کارخانجات تولید محصولات فولادی، بر روی محصولات و کالای تولیدی حروف و علامت اختصاری حک می نمایند. این کارخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و علامت اختصاری فولاد ارگ تبریز کلمۀ FAT  است که بر روی میلگرد حک شده و محصولات این کارخانه را از سایر کارخانه ها متمایز می کند.

استعلام قیمت آهن آلات

برای استعلام قیمت آهن آلات و مقاطع فولادی می توانید با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید .